GT Sit
Kód: CAM000752 CAM001390 Zvoľte variantSúvisiaci tovar
Podrobný popis
Sedací úväzok CAMP GT Sit je krokom vpred v inováciách za zvýšením komfortom pri práci vo výškach. Sedací úväzok bol vyvíjaný v rámci programu „SOSPESI“, ktorý priniesol nové poznatky o potrebách pracovníkov pri práci na lane. Veľkou výhodou pracovného sedáka CAMP GT Sit je spojenie pásu s nohavičkami, ktorý zaručuje vyšší komfort pri dlhšom zavesení nad voľnou hĺbkou. Polstrovanie úväzku je v rôznych hrúbkach a tuhostiach podľa miesta zaťaženia, aby tlaky na stehná a pás boli optimálne rozložené do celého úväzku. GT Sit prichádza s patentovaným brušným pripevňovacím bodom, ktorý tvoria dve textilné oka. Horné oko slúži pre pripojenie hrudného úväzku CAMP GT Chest a spodné oko ponúka hliníkový D-krúžok pre pripojenie LANYARDu, zlaňovacieho zariadenia alebo iného hardvéru na lano. Ďalším významným krokom vpred sú patentované STS rýchlo spony na nohavičkách. Sedací úväzok CAMP GT sit v kombinácii s hrudným úväzkom CAMP GT Chest tvorí celotelový úväzok pre zachytenie pádu.
Vlastnosti:
- Inovovaný v rámci programu „SOSPESI“
- Komfort aj pri dlhšom zavesení nad voľnou hĺbkou
- Polstrovanie je v rôznych hrúbkach a tuhostiach podľa miesta zaťaženia
- 4 materiálová oká
- 2 polohovacie hliníkové oka
- Patentovaný brušný pripevňovací bod
- Horné oko upevňovacieho bodu pre pripojenie hrudného úväzku CAMP GT Chest
- Spodné oko upevňovacieho bodu s D-krúžkom pre pripojenie LANYARDu, zlaňovacieho zariadenia alebo iného hardvéru na lano
- Patentované STS rýchlo spony na nohavičkách
- EN 358
- EN 813
- EAC
Parametre:
- Záručná doba: 2 roky
- EN 358
- EN 813
- EAC
Veľkosť | Hmotnosť (g) | Pás (cm) | Nohy (cm) |
SL | 1360 | 80-120 | 50-65 |
L-XXL | 1420 | 90-140 | 60-75 |
Dodatočné parametre
Kategória: | Polohovacie |
---|---|
? Y_EAN: | 2165012||8005436092836, 2165011||8005436092829 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Kde silnice končí…
… cesta vzhůru začíná. Už 600 let se v horách nad jezerem Como – v městečku Premana – z generace na generaci předává kovářské řemeslo. To nejkrásnější kování na benátské gondoly vždy pocházelo právě z Premany. A když si v roce 1889 otevřel Nicola Codega vlastní kovářskou dílnu, začal se tam nahoře, na konci silnice, vyrábět také C.A.M.P. – Costruzione Articoli Montagna Premana.
4. generace
Nicola, Antonio, Orazio, Eddy. Už čtvrtý Codega stojí v čele společnosti a C.A.M.P. stále zůstává ve vlastnictví jedné rodiny.
3. na světě
C.A.M.P. kupují lidé ve více než 80 zemích světa a i díky tomu je světově třetí nejprodávanější lezeckou značkou.
1000 metrů
Tak vysoko leží Premana. V tomto městečku na konci silnice žije 2300 obyvatel a mnoho z nich pracuje pro C.A.M.P.
100 let tam vyrábí cepíny
V Premaně umí zacházet s kovy jako málokdo na světě a ovládají tam techniky, které jsou pro jiné nemyslitelné. Také proto mladí lidé odcházejí studovat do měst v údolí s úmyslem brzy se vrátit zpátky do hor a navázat na řemeslo svých rodičů. C.A.M.P. tak nevzniká pouze v továrně na Via Roma, ale také v šesti rodinných dílnách rozesetých po celé Premaně.
Mnohokrát první
Za posledních sto let navštívili kovářské dílny Codegových osobnosti jako Riccardo Cassin, Yvon Chouinard nebo Greg Lowe. Přicházeli tam nahoru do hor se svými nápady, protože jedině v Premaně dokázali jejich myšlenky proměnit v reálné produkty, které se pak mohly objevit v rukách desítek tisíc horolezců. I díky těmto jménům byl C.A.M.P. tolikrát první.
1920
První cepín, který Antonio Codega ukoval v Premaně. Další tři tisíce jich pak ukoval pro italské alpské jednotky.
1944
První návštěva Riccardo Cassina v dílně Antonia Codegy. Když se tam později vrátil, držel už v rukou nákresy čtyř nových cepínů.
1969
První cepín na světě s hliníkovým topůrkem nazvaný Cerro Torre. Do té doby byla topůrka pouze dřevěná.
1972
Cepín Chouinard Zero, jehož hrot měl podle návrhu Yvona Chouinarda geometrii vhodnou také pro lezení strmých ledů.
1980
První ledolezecký cepín s vyměnitelným hrotem a kladívkem Hummingbird a rámové mačky Footfang podle návrhů Grega Lowa.
1984
První cepín na světě s karbonovým topůrkem. Jednalo se o vylepšenou verzi lezeckého cepínu Hummingbird.
1987
První použití slitin z leteckého průmyslu a z nich vyrobená nejlehčí karabina na světě Nano Wire o hmotnosti 33 g.
1994
Skialpinistický cepín HL250, mačky LC480 a přilba LW260. Vše tehdy nejlehčí na světě. Čísla v názvu vyjadřují hmotnost.
1997
Nejlehčí sedací úvazek na světě C.A.M.P. XLH130 s hmotností pouhých 130 g. Určený byl především pro skialpové závody.
Dnes
Opět nejlehčí na světě: cepín Corsa Race (185 g), sedací úvazek Alp Race (68 g) a nejlehčí funkční karabina Nano 22 (22 g).
Alpinismus
Cassin, Bonatti, Kukuczka nebo celá skupina Ragni di Lecco. Legendy, které při cestě za svým snem důvěřovaly produktům z Premany. A také jejich zásluhou dnes v Premaně tak dobře vědí, co opravdoví alpinisté potřebují.
Sportovní lezení
V 80. letech byl C.A.M.P. u toho – podporoval Rock Stars jako Patrick Berhault a Catherine Destivelle, když na skalách hledali hranice možného. A pokračuje v tom dodnes – třeba s Janjou Garnbret nebo Stefanem Ghisolfim.
Skialpinismus
Při sledování jakéhokoliv skialpového závodu vám neunikne, kolik závodníků nosí batohy, helmy a cepíny C.A.M.P. V Premaně totiž umí vyrobit skutečně ultralehké věci – nicméně nikdy ne na úkor odolnosti a funkčnosti.
Práce ve výškách
Na vývojovém oddělení v Premaně pracují inženýři, kteří nevypustí do světa něco, o čem nejsou 100% přesvědčení, že lidem ve výškách usnadní život. A tak je pracovní vybavení C.A.M.P. nejenom lehké, ale také za každé situace funkční.