Ares Mips
Kód: CAM002252 CAM002253 CAM002254 Zvoľte variantSúvisiaci tovar
Podrobný popis
Inovatívna pracovná prilba CAMP Ares Mips je jasným krokom vpred pre bezpečnosť na tej najvyššej možnej úrovni pri možnom úraze hlavy pri práci vo výškach. Prilba Ares Mips vznikla za spolupráce spol CAMP a švédskej bezpečnostnej spoločnosti MIPS.
Bezpečnostný systém Mips je založený na technológii nízkotrecej vrstvy, ktorá je umiestnená medzi hlavou a prilbou. Pri určitých nárazoch pod uhlom umožňuje Mips Safety System viacsmerný pohyb o 10-15 mm, čím sa znižujú rotačné sily prenášané na hlavu. Pokročilé počítačové simulácie mozgu vykonané v ústredí Mips ukázali, že bezpečnostný systém Mips znižuje úroveň záťaže mozgu pri nárazoch pod rôznymi uhlami dopadu, ktoré boli testované. Napätie v mozgu je jedným z hlavných faktorov príznakov otrasu mozgu a poranenia mozgu.
Systém Mips Safety sa hojne používa v moto športoch aj zjazdoch.
Okrem mnohých bezpečnostných prvkov je prilba CAMP Ares Mips taktiež veľmi pohodlná a je vybavená všetkými funkciami pre maximálnu funkčnosť. Robustná škrupina je vyrobená zo zmesi ABS a polykarbonátu. Vertikálnu polohu vnútorného upínacieho systému je možné nastaviť ako vpredu tak vzadu. Prilba Ares pre jednoduché a rýchle nastavenie využíva sťahovacie koliesko, ktoré sa jednoducho ovláda jednou rukou. Pre použitie prilby na pozemné operácie je možné remienok pod bradou ľahko sňať. Pracka na remienku pod bradou je navrhnutá s bezpečnostným uvoľnením na odtrhnutie od 15 do 25 kg. Prilba Ares Mips je vybavená upevňovacími bodmi na inštaláciu ochrany sluchu, štítu i čelovky. V konštrukcii nie je použitý žiadny kov, aby sa predišlo problémom s koróziou alebo vodivosťou. Prilba je k dispozícii v niekoľkých farbách a jednej univerzálnej veľkosti.
Vlastnosti:
- Mips Safety System - nízkotrecia vrstva na zníženie prenosu rotačného pohybu do mozgu pri nárazoch pod rôznym uhlom
- Plášť z robustného ABS plastu a polykarbonátu
- Vnútorný upevňovací systém nastaviteľný vpredu aj vzadu
- Otočné koliesko pre optimálne utiahnutie a usadenie na hlave
- Možnosť odopnutia remienka pod bradou pri pozemných operáciách
- Bezpečnostné uvoľnenie spony pod bradou pri zaťažení od 15 do 25 kg
- Porty na pripevnenie ochranných slúchadiel, štítu a svietidla
- Kompatibilný so štítom CAMP Ares Visor
- NFC čip pre ľahkú digitálnu identifikáciu
- Univerzálna veľkosť
- EN 397+LD+440V AC.+ -20°C + MM
- EN 50365 Class 0 do 1000V AC alebo 1500V DC
- Použitie: Lanový prístup, stromolezenie (arboristika), stiesnené priestory, stožiare a priemyselné konštrukcie, práce na strechách, stavby a stavebné konštrukcie, plošiny
Parametre:
- Záručná doba: 2 roky
- Hmotnosť: 475g
- Veľkosť: 54-61cm
- EN 397+LD+440V AC.+ -20°C + MM
- EN 50365 Class 0 do 1000V AC alebo 1500V DC
Materiál:
- ABS
- Polykarbonát
Dodatočné parametre
Kategória: | Pracovné |
---|---|
? Y_EAN: | 32587||8005436120591, 32581||8005436120577, 32583||8005436120584 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Kde silnice končí…
… cesta vzhůru začíná. Už 600 let se v horách nad jezerem Como – v městečku Premana – z generace na generaci předává kovářské řemeslo. To nejkrásnější kování na benátské gondoly vždy pocházelo právě z Premany. A když si v roce 1889 otevřel Nicola Codega vlastní kovářskou dílnu, začal se tam nahoře, na konci silnice, vyrábět také C.A.M.P. – Costruzione Articoli Montagna Premana.
4. generace
Nicola, Antonio, Orazio, Eddy. Už čtvrtý Codega stojí v čele společnosti a C.A.M.P. stále zůstává ve vlastnictví jedné rodiny.
3. na světě
C.A.M.P. kupují lidé ve více než 80 zemích světa a i díky tomu je světově třetí nejprodávanější lezeckou značkou.
1000 metrů
Tak vysoko leží Premana. V tomto městečku na konci silnice žije 2300 obyvatel a mnoho z nich pracuje pro C.A.M.P.
100 let tam vyrábí cepíny
V Premaně umí zacházet s kovy jako málokdo na světě a ovládají tam techniky, které jsou pro jiné nemyslitelné. Také proto mladí lidé odcházejí studovat do měst v údolí s úmyslem brzy se vrátit zpátky do hor a navázat na řemeslo svých rodičů. C.A.M.P. tak nevzniká pouze v továrně na Via Roma, ale také v šesti rodinných dílnách rozesetých po celé Premaně.
Mnohokrát první
Za posledních sto let navštívili kovářské dílny Codegových osobnosti jako Riccardo Cassin, Yvon Chouinard nebo Greg Lowe. Přicházeli tam nahoru do hor se svými nápady, protože jedině v Premaně dokázali jejich myšlenky proměnit v reálné produkty, které se pak mohly objevit v rukách desítek tisíc horolezců. I díky těmto jménům byl C.A.M.P. tolikrát první.
1920
První cepín, který Antonio Codega ukoval v Premaně. Další tři tisíce jich pak ukoval pro italské alpské jednotky.
1944
První návštěva Riccardo Cassina v dílně Antonia Codegy. Když se tam později vrátil, držel už v rukou nákresy čtyř nových cepínů.
1969
První cepín na světě s hliníkovým topůrkem nazvaný Cerro Torre. Do té doby byla topůrka pouze dřevěná.
1972
Cepín Chouinard Zero, jehož hrot měl podle návrhu Yvona Chouinarda geometrii vhodnou také pro lezení strmých ledů.
1980
První ledolezecký cepín s vyměnitelným hrotem a kladívkem Hummingbird a rámové mačky Footfang podle návrhů Grega Lowa.
1984
První cepín na světě s karbonovým topůrkem. Jednalo se o vylepšenou verzi lezeckého cepínu Hummingbird.
1987
První použití slitin z leteckého průmyslu a z nich vyrobená nejlehčí karabina na světě Nano Wire o hmotnosti 33 g.
1994
Skialpinistický cepín HL250, mačky LC480 a přilba LW260. Vše tehdy nejlehčí na světě. Čísla v názvu vyjadřují hmotnost.
1997
Nejlehčí sedací úvazek na světě C.A.M.P. XLH130 s hmotností pouhých 130 g. Určený byl především pro skialpové závody.
Dnes
Opět nejlehčí na světě: cepín Corsa Race (185 g), sedací úvazek Alp Race (68 g) a nejlehčí funkční karabina Nano 22 (22 g).
Alpinismus
Cassin, Bonatti, Kukuczka nebo celá skupina Ragni di Lecco. Legendy, které při cestě za svým snem důvěřovaly produktům z Premany. A také jejich zásluhou dnes v Premaně tak dobře vědí, co opravdoví alpinisté potřebují.
Sportovní lezení
V 80. letech byl C.A.M.P. u toho – podporoval Rock Stars jako Patrick Berhault a Catherine Destivelle, když na skalách hledali hranice možného. A pokračuje v tom dodnes – třeba s Janjou Garnbret nebo Stefanem Ghisolfim.
Skialpinismus
Při sledování jakéhokoliv skialpového závodu vám neunikne, kolik závodníků nosí batohy, helmy a cepíny C.A.M.P. V Premaně totiž umí vyrobit skutečně ultralehké věci – nicméně nikdy ne na úkor odolnosti a funkčnosti.
Práce ve výškách
Na vývojovém oddělení v Premaně pracují inženýři, kteří nevypustí do světa něco, o čem nejsou 100% přesvědčení, že lidem ve výškách usnadní život. A tak je pracovní vybavení C.A.M.P. nejenom lehké, ale také za každé situace funkční.